w pracowni zajmujemy się tworzeniem świadomości marki – projektowaniem wizerunku dla nowo tworzonych marek dostosowując go do prowadzonej strategii przez daną markę, ale także re/Brandingiem istniejących już marek.
. działania kreatywne zawsze poprzedzamy etapem prac analitycznych – porównując tożsamość wizualną marki z otoczeniem rynkowym.
. przygotowujemy i przekazujemy narzędzia i layouty naszym klientom by samodzielnie mogli korzystać z elementów nowej identyfikacji wizualnej.
identyfikacja wizualna, zwana inaczej tożsamością wizualną to zbiór różnorodnych elementów jak również działań i wartości, wraz z określoną przez projektanta funkcjonalnością – wszelkie ustalenia projektowe i technologiczne tych rozwiązań zawiera się w tzw. brand bookach.
System kompleksowej identyfikacji wizualnej ma na celu przedstawienie w niebanalny sposób idei prowadzenia działalności, jej charakteru, metod działania, a co za tym idzie stworzenie określonego wizerunku.
Stworzenie spójnego systemu identyfikacji wizualnej pomaga markom, korporacjom, wszelkim organizacjom i instytucjom nie tylko wyróżnić się na tle konkurencji, ale przede wszystkim przekonać do siebie odbiorcę, którym najczęściej jest klient, dlatego też dzięki koherentnemu wizerunkowi marce łatwiej jest funkcjonować wśród większych firm posiadających wypracowaną pozycję na rynku.